28. tammikuuta 2016

Uusi alku

Olen aiemminkin koittanut kirjoittaa blogia, ja en tiedä että eroaako tämä kerta niistä mitenkään. Aina alku on erittäin lupaava, mutta sitten homma jotenkin vain jää siihen. Ehkä olen koittanut liikaa kategorisoida blogia taikka yrittänyt liikaa. Tiedä sitten. Nyt tällä kertaa koitan vain kirjoittaa, ihan vain kirjoittamisen ilosta, ja toivottavasti myös siinä ohessa kehittyä kirjoittamisessa.


Jos nyt jotakin itsestäni kertoisin niin sen että olen Lotta, opiskelen ammattikorkeakoulussa ja vapaa-ajallani kudon sukkia ja katselen Netflixiä. Välillä tapaan poikaystäväänikin, mutta koska hän työskentelee eripaikkakunnalla, ei se ole joka viikko mahdollista Asun eteläisemmässä Suomessa, mutta vietän aikaani paljon myös Tampereella, sieltä olen kuitenkin kotoisin. Kuten kuvasta voi päätellä, asun siis nykyisin Porvoossa ja alkukankeuden jälkeen olen jopa alkanut sielä viihtymään.

Aion tässä blogissa kirjoittaa matkoistani, arjestani sekä kaikesta mikä mieleen juolahtaa. Olen matkailusta erittäin kiinnostunut ja sen vuoksikin jo matkusta usein. En aina suuntaa ulkomaille, vaan pidän myös Suomen kaupunkeihin tutustumisestakin. Tosin nyt keväällä ja kesällä suuntaan jo maaliskuussa Berliiniin ja käyn siinä välissä myös Amsterdamissa päivän verran. Kesäkuussa suuntaan Huippuvuorille sekä toivottavasti Turun saaristoon! Näistä aiheista sekä menneistä matkoista toivottavasti löytyy jaettavaa vinkkiä. Mikäli en erikseen mainitse, on kuvat ottanut minä.

Mutta siinäpä sitä sitten olisi, jälleen uusi blogi aloitettu ja jos sitä nyt saisi jatkettuakin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti